Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 41 in /home/vhzstpwo/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
قیمت نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در مدل های مختلف در کشور 1401 - فرتو ترافیک

قیمت نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در مدل های مختلف در کشور 1401

قیمت نیوجرسی پلاستیکی، تجهیزات ایمنی امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که انواع مختلف آنها در مدل های متنوع تولید می شوند. احتمالا بار ها قطعات پلاستیکی با ابعاد مختلف را در کنار خیابان ها مشاهده کرده اید. این قطعات که نیوجرسی نام دارند یکی از اصلی ترین وسایل ایمنی می باشد که کاربرد های بسیار زیادی را دارند. نیوجرسی از پلاستیک سخت و مقاوم تشکیل شده است و در ابعاد و رنگ های مختلفی تولید می شوند. این وسایل دارای قابلیت های زیادی می باشد. قیمت نیوجرسی پلاستیکی درجه یک با توجه به نوع و کیفیت آنها متفاوت است که در مراکز مختلفی به فروش می رسند‌. پخش نیوجرسی پلاستیکی درجه یک توسط افراد زیادی انجام می شود.

 

تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی

شرکت فرتو ترافیک، یکی از تولیدکنندگان برجسته نیوجرسی‌های پلاستیکی است که به عنوان موانع ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان تولید کننده نیوجرسی‌ پلاستیکی این شرکت، با پیشرفته‌ترین تکنولوژی تولید شده و از مواد با کیفیت و مقاوم استفاده می‌شوند. این محصولات برای جلوگیری از سانحه‌های رانندگی، بهبود جریان ترافیک و کنترل مناسب خیابان‌ها و جاده‌ها بسیار مؤثر هستند. علاوه بر اثربخشی و عملکرد برتر، قیمت نیوجرسی پلاستیکی شرکت فرتو ترافیک همواره به‌صرفه و مناسب بوده و مشتریان با دریافت محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، بهره‌وری بالایی را تجربه می‌کنند.

از طریق تماس با شرکت فرتو ترافیک، می‌توانید جزئیات بیشتری درباره نیوجرسی‌های پلاستیکی و قیمت آنها را دریافت کنید.

قیمت نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در مدل های مختلف در کشور

انواع نیوجرسی پلاستیکی

انواع نیوجرسی پلاستیکی گزینه‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند. این انواع شامل نیوجرسی‌های مستطیلی، مارپیچی، مستطیلی با شگرفت، مستطیلی با قابلیت تنظیم کردن طول، نیوجرسی‌های بالابر و نیوجرسی‌های مختلف در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع می‌باشند. نیوجرسی پلاستیکی با کیفیت عالی برای استفاده در محل‌هایی که نیاز به استحکام، مقاومت در برابر عوامل آب و هوایی، قابلیت تنظیم و تغییر راهنماها و توانایی انتقال بار دارند، پیشنهاد می‌شوند. قیمت نیوجرسی پلاستیکی درجه یک نیز تحت تاثیر عواملی از قبیل ابعاد، طرح، جنس و کیفیت تولید متغیر است.

در نهایت، در انتخاب نیوجرسی پلاستیکی مورد نظر، به منظور برآوردن نیازهای خاص و دریافت قیمت مطلوب، توصیه می‌شود با تولیدکنندگان مورد اعتماد هماهنگی لازم را انجام دهید.

انواع مدل های نیوجرسی پلاستیکی درجه یک کدام اند؟

نیوجرسی ها انواع مختلفی دارند که برحسب اندازه و جنس آنها در مکان های مختلفی استفاده می کنند. در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم.

  • نیوجرسی NE90 قطعات پلاستیکی می باشند که برای جداکردن مسیر های ترافیکی در جاده ها کاربرد دارند.
  • نیوجرسی NE200 برای ایمن سازی حاشیه راه یا خیابان در دست عملیات استفاده می شود.

انواع مدل های آنها در شکل ها و اندازه های متفاوت و توسط مراکز زیادی برای استفاده تولید و روانه بازار می شوند. نیوجرسی شهرداری برای کارهای مختلفی استفاده می شود که توسط مراکز مربوطه از آنها استفاده می کنند.

انواع مدل های نیوجرسی پلاستیکی درجه یک کدام اند؟

قیمت نیوجرسی پلاستیکی

نیوجرسی پلاستیکی، عنصری اساسی در مجموعه موانع ترافیکی است که به صورت گسترده در جاده‌ها و مناطقی با تردد بالا استفاده می‌شود. این موانع ترافیکی، که یکی از محصولات مرتبط با صنعت حمل و نقل می‌باشد، از نیوجرسی پلاستیکی ساخته شده و به منظور بهبود جریان ترافیک، کنترل سرعت و جلوگیری از تصادفات استفاده می‌شود. قیمت نیوجرسی پلاستیکی ممکن است متفاوت باشد و به عواملی از جمله ابعاد، طرح، کیفیت و تعداد مورد نیاز بستگی داشته باشد. در انتخاب مناسب ترین گزینه، علاوه بر قیمت، می‌توانید به صحت گواهی‌ها و استانداردهای مربوطه نیز توجه کنید.قیمت فروش نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در کشور

قیمت فروش نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در کشور

نیوجرسی های پلاستیکی دارای مزایای زیادی می باشند که به همین دلیل از آنها استفاده های زیادی می کنند. از مزایای آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دوام و پایداری در برابر نور خورشید
  • نصب آسان و رنگ ثابت
  • تو خالی بودن محصول و امکان خاکریزی پشت آن
  • ایمنی بالاتر نسبت به سیستم داربست

قیمت فروش نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در کشور و در کل قیمت نیوجرسی پلاستیکی به جنس به کار رفته در تولید آنها، اندازه، وزن و موارد مختلف دیگر بستگی دارد که برای اطلاع از آنها می توانید به مراکز فروش آنها در هر شهر مراجعه کنید. ابعاد استاندارد نیوجرسی برای استفاده در مکان های مختلف، متفاوت می باشد.

برند های برتر تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در کشور

برند های برتر تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در کشور

شرکت ها و کارخانه های زیادی در سراسر کشور وجود دارد که با توجه به اهمیت نیوجرسی های پلاستیکی آنها را در شکل ها و رنگ های متنوع تولید می کنند.

برند های برتر تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی درجه یک در کشور، آنها را با بهترین و بالاترین کیفیت تولید و توسط نمایندگی های خود به سراسر کشور توزیع و به فروش می رسانند. کارخانه تولید نیوجرسی پلاستیکی انواع آنها را در شکل ها و رنگ های مختلف برای صادرات نیز تولید می نمایند. نیوجرسی پلاستیکی درجه یک صادراتی توسط نمایندگی های آنها به کشور های دیگر صادر می شوند.

قیمت نیوجرسی پلاستیکی درجه یکقیمت نیوجرسی ترافیکی

در حال حاضر همه اشکال نیوجرسی ترافیکی پلاستیکی از این امکان بر خوردار هستند و نسبت به نوع سیمانی و بتنی آن از جابه جایی بسیار راحت تری نیز برخوردارند و از نظر اقتصادی نیز قیمت نیوجرسی پلاستیکی درجه یک مقرون به صرفه تر هستند. شرکت فرتو ترافیک اقدام به تولید نیوجرسی ترافیکی  آن هم به منظور جلب رضایت مشتریان و جذب بیشتر خریداران  هنگام سفارش این محصول با قیمت استثنایی کرده است. برای خرید و اطلاع دقیق از قیمت نیوجرسی ترافیکی پلاستیکی کافیست با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات تماس بگیرید.

نیوجرسی پلاستیکی 2 متری

جهت بهبود جریان ترافیک و کنترل بهتر خودروها، استفاده از نیوجرسی پلاستیکی 2 متری به عنوان موانع ترافیکی یک راه حل موثر است. شرکت فرتو ترافیک، با توجه به نیازهای صنعت حمل و نقل و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای، این نوع از نیوجرسی‌های پلاستیکی را تولید می‌نماید. قیمت نیوجرسی پلاستیکی 2 متری توسط شرکت فرتو ترافیک مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از این محصول، امکان تنظیم و تغییر شکل آسان فراهم می‌شود و علاوه بر آن، بهبود امنیت راه‌ها و کاهش حوادث ناشی از تصادفات را نیز تضمین می‌کند.

همچنین، ویژگی‌های مانند مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی، عدم نیاز به تعمیرات مکرر و سبکی در حمل و نقل این موانع ترافیکی را به گزینه ایده‌آلی برای استفاده در مناطق مختلف می‌کند

168

  1. سلام وقت بخیر
    ممنون از اطلاعات کامل و محصولات با کیفیتی که تولید می کنید.
    خسته نباشید

    • با سلام و وقت بخیر .
      بسیارعالی ، باتوجه به پلاستیکی بودن و همچنین مرغوب بودن پلاستیک استفاده شده در کالا ارجحیت بیشتری نسبت به خرید موارد بتنی هست .
      با تشکر از مطالب مفید سایتتون ???

      • سلام وقت شما بخیر عذیر رحیمی هستم از افغانستان هستم واقعا از این من خریدم بسیار خوب هست ?

  2. با سلام و وقت بخیر و ضمن عرض خسته نباشید: اطلاعات مناسب و مهمی درباره ی انواع نیوجرسی های پلاستیکی و کاربرد آنها کسب کردم و بسیار خوشحالم هستم که در کشور عزیزمان ایران همچین توانایی ها دست پیدا کرده‌ایم که در زمینه ی تولید نیوجرسی های پلاستیکی به خود کفایی رسیده ایم،بنده خودم در بزرگراه ها و آزاد راه ها شاهد نصب چندین نمونه از نیوجرسی های تولیدی شرکت شما بوده ام.جدا از تنوع رنگ و دوام رنگی بالا دربرابر نور خورشید و باد و باران از کیفیت بسیار فوق العاده ای برخوردار می‌باشند. و اینکه یک سوال دارم؟فقط در زمینه ی تولید نیوجرسی های پلاستیکی فعالیت دارید؟ با آرزوی موفقیت بیشتر و تقدیر و تشکر از تولید کننده ی گرامی و همچنین مطالب مفید این سایت

  3. با سلام
    وقتتون بخیر
    آیا کارهاتون دارای ضمانت می باشد؟و اینکه نمونه هاتون فقط همیناست؟؟

  4. سلام وقت بخیر.
    واقعا این ابزار برای شهر ها و جاهایی که به صورت مداوم در حال ساخت و ساز هستند همچنین برای جدا سازی مسیر جاده ها فوق العاده هستند مخصوصا محصولا فرتو. با آرزوی موفقیت.

  5. یه سوال داشتم راجب این نیوجرسی های پلاستیکی قیمت عمده چنده و اینکه تا چه تعداد میتونین برامون تولید کنین ؟؟

    • سلام امیرحسین عزیز
      برای کسب اطلاع از محصولات فرم موجود در سایت را تکمیل کرده تا مشاورین مجموعه با شما در تماس باشند و با از طریق شماره مندرج تماس بگیرید.

  6. سلام وقت بخیر. من از محصولات نیوجرسی پلاستیکی خرید کردم و بسیار راضی هستم به شما توصیه میکنم از این شرکت سفارش بدهید.

  7. نیوجرسی من خریدم بسیار کیفیت عالی ودر رنگهای متفاوت برای حیاط مهد کودک پیشنهادمیدم شما هم بخرید واستفاده کنید

  8. سلام، وقت بخیر من در شرکت راه سازی مشغوله کار هستم . بنا به پیشنهاد من شرکت از مجموعه فرتو ترافیک. نیوجرسی NE200 را خریداری نمود واقعا در مسیر جاده راضی کننده بود

  9. سلام.خسته نباشید.من تعداد محدودی از این کارا میخواستم برای نصب در پارکینگ ایا تعداد محدود نیز فروش دارید؟!

  10. سلام وقت بخیر از محصولات فرتو ترافیک این سایت خرید کردم کیفیت بسیار خوبی داشت از خریدم بسیار راضی هستم به شماهم توصیه می کنم ازمحصولات نیوجرسی پلاستیکی این سایت خرید کنید

  11. سلام امیدوارم حالتون عالی باشه، من این نیوجرسی هارو در بیشتر جاده ها دیدم و واقعا کار برد خوبی دارن و فکر میکنم از بلوار های اهنی و بتنی بهترن

  12. سلام امیدوارم حال دلتون عالی باشه من محصولات نیوجرسی را در بسیاری از جاده ها دیدم و کلی کاربرد داره خودمم قبلا از این سایت خرید کردم عالی بودن به شماهم توصیه میکنم

  13. سلام خسته نباشید. من تا الان فکر میکردم که لوازم ترافیکی رو بیشتر از طریق واردات .وارد کشور میکنن .خوشحالم که هولدینگی در کشور فعالیت داره. و اینکه امیدوارم استفاده ازشون بیشتر بشه .استفاده از لوازم غیر اصولی و بدون در نظر گرفتن معایبش خطرهای زیادی رو برای رانندگان و عابرین داشته .امیدوارم موفق باشید

  14. از این محصول نیو جرسی ما برای جلوی پارکینگ مون وجلوی مغازه گل فروشیمون استفاده میکنیم هم از کیفیت ودوام وهمچنین از قیمت مناسبش راضی هستیم مرسی .

  15. سلام وقت بخیر. از محصولات نیوجرسی پلاستکی خرید کردم کیفیت بسیار خوبی داشت از خریدم بسیار راضی بودم به شما عزیزان هم توصیه میکنم از محصولات این نوع نیوجرسی پلاستکی استفاده کنید.

  16. سلام سایت محصولات ان رادیدم .محصولات خوبی توسط شرکت ارائه شده.بهترنیست شرکت برندهای معتبرباکیفیت عالی رابه نمایندگیهای فروش در کل کشور معرفی کند تاشناخته شوند ومحصولات نیوجرسی راباتوجه به مکان محل استفاده وباوزنها
    ی مختلف تولیدوارائه شود.مثل جادها که احتیاج به محصول نیوجرسی بامقاومت بالا ووزن زیاددارد

  17. سلام وقت بخیر. توی فیلمهای تلویزیونی میبینیم که از این نیوجرسی ها که با آب هم پرشده استفاده میکنند و خسارت وارده به خودرو شما رو کم میکنه. خواستم ببینم امکان داره از این نیوجرسی ها تو جاده ها استفاده کرد. آیا بهتر از گارد ریل نیست و آیا با توجه به استحکامی که داره خطر سقوط به پرتگاه ها رو کمتر نمیکنه؟

    • سلام علی اکبر عزیز
      با مشاورین مجموعه در تماس باشید تا شما در خرید محصول بهتر راهنمایی کنند.

  18. سلام کارتون عالیه اما کاش نیوجرسی هایی در کشور تولید میشد که موقع ترافیک بتوان بین دو مسیر جابجا بشن و عرض خیابون رو کم و زیاد کنن

  19. توضیحات بسیار خوب بود . فقط یه سوال آیا از مواد بازیافتی هم برای تولید استفاده می کنید

  20. محصولاتی استاندار ومتفاوت درطراحی و رنگ و ایمنی پایدار و برای فصول سال قابل استفاده می باشد

  21. واقعا کیفیت عالی دارن و همچنین سهولت زیادی جهت نصب و استفاده میباشد.که جهت استفاده در خیابان ها اتوبان هاو جدا کردن مسیر ها استفاده میشود و باعث کاهش تصادفات میگردد

  22. با سلام . وقتتون بخیر . از محصولات این پیج دیدن کردم و نیوجرسی پلاستیکی درجه یک برای جداکردن مسیر های ترافیکی در جاده ها و برای ایمن سازی حاشیه راه یا خیابان در دست عملیات و …. داره و با توجه به اهمیت بالای تجهیزات ایمنی پیشنهاد میکنم در صورت لزوم استفاده کنید. .

  23. باعرض سلام و خسته نباشید واقعا اطلاعات خوبی در راستای نیوجرسی های پلاستیکی و انواع آن ها در اختیارمردم گذاشتید با خوندن این مطالب مفید که نشان از کیفیت بالا و اطمینان در تولیداتون هست اگاهی کاملی پیدا میکنیم و صدرصد از خرید ازشما بهترین کار است

  24. سلام من از شرکت فرتو ترافیک تعداد بالایی نیوجرسی خریداری کردم میخواستم بگم کیفیت عالی داره اولین باره چنیین دوام رنگی میبینم معمولا بعد از یه مدت آفتاب سوخته میشدن ولی جنس های این شرکت واقعا عالی

  25. با سلام وقت بخیر من از محصولات شما استفاده کردم خیلی هم راضی هستم چون هم قیمت مناسب دارند و هم دوام خوبی دارد

  26. باسلام من ازمحصولات نیوجرسی پلاستیکی این سایت قبلا خریدکرده ام از خریدم راضئ ام به شماهم توصه میکنم ازمحصولات این سایت خریداری نمایدباتشکر

  27. سلام وقت بخیر من از محصولات نیو جرسی استفاده کردم و راضی هستم ازتون ممنونم بابت کیفیت عال در ضمن یه سوال داشتم از نیو جرسی برا وسایل پارک بازی هم استفاده میکنید

  28. سلام وقت بخیر من از نیوجرسی پلاستیکی خرید کردم از خریدم خیلی راضی هستم خیلی با دوام بودن برای شماهم توصیه میکنم واقعا کارشون عالیه

  29. سلام وقت بخیر این جنس واقعا عالی هستش با اینکه از جنس پلاستیک هست باد بهش بخوره تکون نمیخوره

  30. سلام وقت بخیر
    از محصولات نیوجرسی این سایت خرید کردم. کیفیت بسیار بالایی داشت و از خریدم بسیار راضی و خرسند بودم. به شماهم توصیه میکنم که حتما از محصولات نیوحرسی این سایت خرید کرده و از کیفیت بالای آن بهره ببرید‌.

  31. سلام وقت بخیر . محصولات نیوجرسی پلاستیکی از کیفیت بسیار عالی و مطابق با فن آوری روز ، تهیه و ساخته شده است بنده رضایت کامل از محصول دارم و بشما عزیز ،هم توصیه و سفارش به خرید میکنم .

  32. سلام دوستان :
    بروز بودن فن آوری و ساخت محصولات نیوجرسی از نشانه های کیفیت کالا و صداقت تولیدکننده است . سفارش میکنم که در امور کاری ، محصولات نیوجرسی را فراموش نکنید . توصیه به خریدمحصول را بشما عزیزان میکنم .

  33. باسلام من از این نیوجرسی ها استفاده کردم کیفیت خوبی دارن و به مرور زمان رنگشون از بین نمیره و ثابته.ممنون از کیفیت خوبه محصولتون

  34. سلام. وقتتون بخیر، ممنون بابت اطلاعات خوبی که در این زمینه گذاشتید. این محصول در برابر باد و طوفان هم مقاومت داره؟ نوار شبرنگ هم داره که توی شب و تاریکی نور بده و قابل مشاهده باشه؟

  35. سلام. خواستم بدانم وزن نیوجرسی NE200 چه مقدار است…؟

    آیا دریچه ای برای پر یا تخلیه مایعات وجود دارد…؟

    • سلام همراه گرامی برای راهنمایی بهتر با مشاورین مجموعه از طریق شماره موجود در صفحه تماس بگیرید.

  36. با سلام و وقت بخیر خیلی خوب هستش که با این سایت اشنا شدم چون چند عدد نیوجرسی پلاستیکی لازم بود قبلا هم یکی از اشنا ها از شما خرید کرده بودن خیلی راضی هستن دستتون درد نکنه خسته نباشید.

  37. با سلام و درود فراوان . محصولات فیزیکی هم میتونن رنگ های شاد و مختلف داشته باشن ممنونم از حسن سلیقه ی شما تولید کننده ی محترم که محصولاتی مطابق سلیقه ی همه اقشار جامعه تولید و عرضه میکنید خداقوت..

  38. سلام وقت بخیرنیوجرسی پلاستیک جنسش واقعاخیلی عالی ومن خیلی ازش راضیم وتشکرمیکنم ازشرکت شما

  39. سلام وقت بخیر خیلی ممنونم از توضیحاتی که دادین،بنده قبلا ار داربست استفاده میکردم اما رضایت کافی نداشتم خواستم بدونم نیوجرسی های شما چقدر بادوام هست و هزینه اش دقیقا چطور محاسبه میشود؟

  40. باسلام وعرض خسته نباشید جنس پلاستیک های این سایت بسیار عالی ومتنوع است من خودم استفاده کرده ام وراضی هستم وپیشنهاد خرید این محصول رومیدم

  41. این محصول به لحاض قیمت بسیار عالی بود واقعا یکی ازبهترین پلاستیک هایی بود که تابه حال دیدم

  42. سلام مایلم یه تشکر خیلی ویژه ازشما بکنم به خاطر این محصول باکیفیت وپرکاربرد واقعا خسته نباشید که تلاش کرده ایدچنین محصولی را برای مشتری ساخته اید

  43. با سلام خسته نباشید درمورد محصول میخواستم بدونم که ایا حمل این نیوجرسی ها تقریبا چقدر هست و سایز هاشون درچه اندازه ای هستن

  44. از لحاظ کیفیت بهترین برند در ایران است من از محصولات پلاستیک نیوجرسی استفاده کردم و خیلی راضی هستم

  45. سلام وقت بخیر واقعا قیمت ها مناسب هستن و نیو جرسی ها از استحکام و ضخامت بالایی برخوردارند

  46. سلام وقت بخیر واقعا قیمت این نیوجرسی ها بسیار خوب هستند و از استحکام و ضخامت بالایی برخوردارند

  47. سلام و درود فراوان
    شکی نیست در کیفیت فوق‌العاده نیوجرسی هایی که در شرکت ها و کارخانه های سراسر ایران تولید میشود به غیر از کیفیت بسیار زیاد و قوی
    رنگ های متنوع این محصول باعث زیبایی خاصی در شهر ها شده و به ویژه امنیتی که ایجاد کردند باعث جلوگیری بسیاری از تصادفات و سانحه های رانندگی شده و رانندگان خودرو و دیگر ماشین ها با خیال راحت تری به مسیر ادامه میدهند

  48. سلام وقت بخیر
    مطالب و محصولات مجموعه فرتو ترافیک و دیدم و از سایتتون خرید کردم و بسیار از خریدم راضی بودم.خدا قوت

  49. با سلام زلمی هستم ازین محصول خرید کردم
    خیلی محکم پر استقامت است و از خریدم صد در صد راضی هستم

  50. این محصول نسبت به سایر پلاستیک های موجود مقاومت بالا و رنگ ثابتی جلوی نور خورشید دارد و حتما توصیه میشه با دیدن این تفاوت ها محصول رو خریداری کنید

  51. سلام توضیحات راجع به محصولات رودیدم وخیلی خوب هستن اماقیمت محصولاتتون روهم کاش توضیح میدادید

  52. واقعا رنگ بندی های این نوع پلاستیک و قابل حمل بودنش خیلی تو خرید این محصول بنده رو مجاب کرد تا راحت بتونم خرید کنم.ممنون از محصول خوبتون

  53. من یکی از طرفداران محصولات نیوجرسی واقعا خوب و با کیفیت فوق العاده هستن . تا کی این محصول موجود می باشد.

  54. با سلام و درود
    من از مجموعه فرتو ترافیک نیوجرسی خرید کردم و کاملا از خریدم راضیم،،امیدوارم همیشه در تولید موفق باشید…

  55. با سلام وقت بخیر ما قبلاً جلوی ساختمانها از بشکه استفاده میکردیم ولی الان که با این محصول آشنا شدیم دیگه راحت شدیم به همه ساختمان سازان توصیه میکنم از این محصول استفاده کنن

  56. سلام وقت بخیر
    پدرمن تو کارساخت و سازه یکی از اشناها محصول نیوجرسی پلاستیکی رو به ایشون معرفی کرد اخه خودشون قبلا ازاین محصول خریداری کرده بودن خیلی رضایت داشتن پدرهم چندعدد نیوجرسی سفارش دادن هم خیلی سبکه و راحت میشه استفاده کرد هم رنگای متنوعی داره وهمه پسنده باتشکراز شما?

  57. باسلام وخسته نباشید به شما
    خواستم تشکرکنم بابت محصول نیوجرسیتی واقعا رنگشون ثابت هست و درمقابل نورخورشید واقعا مقاوم هست نسبت به بقیه محصولات شرکت های دیگ

  58. سلام عزیزان
    خواستم به شما محصول نیوجرسی رو معرفی و پیشنهاد کنم بهترین نوع و کیفت رو داره بسیار سبک، امن ومقاوم هست جابجای اسان، وازهمه مهمتر تنوع رنگ وطرحشونه درحین کارو شلوغی خیابان بارنگایی که داره میشه به زیبایی شهرکمک کرد
    ممنونم ?

  59. باسلام. قطعا نیوجرسی پلاستیکی نسبت ب سیمانی و بتنی بهتره اما آیا مقاومت در برابررنورآفتاب هم داره؟ و اینکه خسارت در برابر تصادف با خودروی این نمونه ها کمتر هست؟

  60. سلام عزیزان
    خواستم به شما محصول نیوجرسی رو معرفی و پیشنهاد کنم بهترین نوع و کیفت رو رو داره بسیار سبک، امن ومقاوم هست جابجای اسان، وازهمه مهمتر تنوع رنگ وطرحشونه درحین کارو شلوغی خیابان بارنگایی که داره میشه به زیبایی شهرکمک کرد
    ممنونم ?

  61. سلام خسته نباشید
    چقدر خوبه که این محصولات پلاستیکی و سبک هستن و برای جابجای انها نیاز به ماشین الات سنگین نیست و همچنین
    خیلی خوشحالم که اولا این محصول در کشور خودمون تولید میشه و دوما نه تنها نیاز داخلی رو تامین میکنید بلکه صادرات این محصول به کشورهای مختلف رو دارید
    موفق باشید

  62. سلام وقتتون بخیر باشه
    واقعا ممنون از مطالب خوبتون من فقط یه سوال داشتم واسه زمین بازی بچه ها میشه از نیوجرسی استفاده کرد؟

    • سلام خانم فرهادی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  63. سلام وخسته نباشید خدمت تولید کننده نیوجرسی پلاستکی ،این طور که معلومه هم از مواداولیه خوب استفاد کردید وهم درابعاد مختلف تولید داشتیدتا همه جا قابل استفاده باشه واین نشان از ان دارد که شما ازهمه لحاظ به فکر مشتری هاتون هستین،فقط یک سوال ،شما فقط نیوجرسی تولید میکنید!؟

    • سلام محمود عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  64. سلام عرض ادب خدمت دوستان.خواستم بگم واقعامحصولات نیوجرسیتی رنگ ثابتی که داره دربرابرنورخورشیدوحتی سرما هم مقاومه دستتون دردنکنه بابت این محصول بینظیرخسته نباشید.

  65. سلام.من ازمحصول نیوجرسیتی بسیارراضی هستم به دستان هم توصیه میکنم از این محصول خریداری کنند.

  66. با سلام و خسته نباشید
    با توجه به مطالب ذکرشده تفاوت های بسیاری میان نیوجرسی بتنی و پلاستیکی است
    همچنین این نیوجرسی های پلاستیکی از ویژگی های مثبت بسیاری برخوردارند
    برای مثال: جابجایی اسان.وزن کمتر .طراحی زیبا و رنگ.استحکام بالا و …
    و در نهایت تولید داخلی است و خرید ان را توصیه میکنم
    امیدوارم موفق باشید?
    با تشکر و سپاس

  67. با سلام و خسته نباشید
    قابل ذکر است که این نوع محصول (نیوجرسی)از ویژگی های مثبت بسیاری برخوردار است برای مثال:وزن کم .جابجایی اسان .طراحی زیبا و خوش رنگ .استحکام بالا و …
    و در نهایت تولید داخلی میباشد
    خرید این کالا را توصیه میکنم
    موفق باشید?

  68. باسلام وقتتون بخیر کیفیت نیوجرسیا عالی باتوجه به جنس سبک ومستحکمی که دارن توصیه میکنم شما عزیزان هم از محصول پرکاربرد استفاده کنید

  69. باسلام وقتتون بخیر کیفیت نیوجرسیا عالی باتوجه به جنس سبک ومستحکمی که دارن توصیه میکنم شما عزیزان هم از محصول پرکاربرد استفاده کنید
    موفق باشید?

  70. با سلام وخسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما
    از مهمترین ویژگی این محصول قابلیت پر کردن آب داخل آن جهت بالا رفتن وزنشان میباشد که آن را از یک پلاستیک ۹ کیلویی به یک بلوک فوق العاده سنگین تبدیل می‌کندکه بعد از استفاده و برای حمل آن به‌راحتی می‌توان درپوشی که روی آن ایجاد شده را برداشت و آب داخل آن را خالی نمود.
    این جدا کننده های برای ترافیک های سبک و سنگین در جاده ها ، خیابانها ، پارکینگها و مکانهایی که نیاز به پارتیشن بندی محوطه دارد استفاده می شود و ازاین که تولید کنندگان این محصول کارآمد ایرانی هست باعث افتخار میباشد

  71. سلام این جنس از نیوجرسی خیلی عالی سبک است.راحت قابل جابه جایی هست .قبلا بتنی بود وهزارتا درد سرو انقد زیبا نبود همه جا بکار میاد.خیلی عالی

  72. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما تولید کنندگان گرامی کاربردی که این بلوک داره واقعا بی نظیر هستش . از کاربرد هاش میتوان به (جداسازی مسیر ها و راه ها و مسدود کردن جاده ها) اشاره کرد. جنس این نیوجرسی ها از پلاستیک سخت و مقاوم تشکیل شده و بسیار سبک هستش که جابجایی راحتی داره .

  73. سلام
    استفاده از این ابزار کاربردی هم باعث صرفه جویی هزینه میشه و نیروی کار و زمان کمتری برای جابه جاییش لازمه
    تولیدتون کاملا مقرون به صرفه و کاربردیه
    موفق باشید

  74. سلام و خسته نباشید. این محصول که در شهر و در خیابان‌ها به جای قطعات بتونی استفاده می‌شود خیلی جالب و زیبا با رنگهای متنوع هست.

  75. سلام وقت بخیر.محصولات نیوجرسی از نظر کیفیت و دوام عالین و کاربردهای زیادی دارن ممنون از محصولاتتون.

  76. با سلام وقت بخیر.
    خیلی ممنون از سایت شما ما را مطلع میکنید بخصوص نیوجرسی های قشنگ و رنگارنگ. هم قیمتش خوبه هم قابل حمل است .
    آیا شما تک فروشی هم دارید؟

    • سلام یوسف عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  77. سلام وقت بخیر
    می خواستم نیوجرسی پلاستیکی بجز اینکه در مقابل نور و سرما مقاوم هستن قابلیت و نصب آن نسبت به نیوجرسی بتنی آسان‌تر است و اینکه نیوجرسی پلاستیکی زمانی که شکسته بشه قابلیت تعویض و بازیافت هم داره و نیوجرسی پلاستیکی علاوه بر همه ویژگی های خوبی که داره جلوی خیلی از اتفاقات ناگهانی رو میگیره مثلا در شرایط خاص برای تغییر مسیر حرکت خودروها و یا جلوگیری از انحرافات مورد استفاده قرار می‌گیره و این واقعا فوق‌العاده ست و عالیه و بابت این محصول بی نظیر از شرکت تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی نهایت تشکر رو دارم امیدوارم که خدا یاورتون باشه موفق باشید…

  78. سلام خسته نباشید
    خب همونطور که از تصویر هم مشخصه ظاهرا کیفیت خیلی خوبی دارند و از پلاستیک درجه یک استفاده شده، فقط یه سوال داشتم حداقل وزنشون چقدره ؟

    • سلام علیرضا عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  79. سلام
    محصولات نیو جرسی هم استحکام خوبی دارن هم اینکه بسیار زیباتر از بتنی هستند

  80. سلام وقت بخیر. کار بنده ساخت و ساز هست و خیلی با این نیوجرسی‌ها‌ سر و کار دارم
    واقعا خیلی از اهرم های مهم ایمنی هستن

  81. سلام وقت بخیر
    نیوجرسی های پلاستیکی نسبت به سایر موارد نیوجرسی بهتره چون وزن کمی داره و جابجایی اون راحت هستش
    دربرابر نورآفتاب مقاومِ
    اگر چناچه ماشینی با این محصول تصادف کنه خسارت کمتری داره و با توجه به کیفیت خوبی که این برند داره
    پیشنهاد بنده به شما این خرید از این برند هستش
    همچنین بااین خرید،شما از تولید داخلی حمایت کرده اید و این کار شما باعث اشتغال زایی برای هموطنامون میشه

  82. با سلام و خسته نباشید
    قطعات نیوجرسی NE90 کیفیت بالایی دارند و جلوی خیلی ترافیک ها را میگیرند
    نیوجرسی ها واقعا رنگشون ثابت هست و درمقابل نورخورشید واقعا مقاوم هست
    خیلی ممنون از خدمات شما انشاالله موفق باشید…

  83. با سلام و خسته نباشید
    قطعات نیوجرسی NE90 کیفیت بالایی دارند و جلوی خیلی ترافیک ها را میگیرند
    آیا نیوجرسی ها واقعا رنگشون ثابت هست؟
    خیلی ممنون از خدمات شما انشاالله موفق باشید…

    • سلام ابوالفضل عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  84. سلام وقت بخیر.
    من از محصولات شما خرید برای فضای پارکینگ ساختمان خرید کردم . و جلوه زیبایی به داخل پارکینگ داده …
    واقعا ممنونم بابت زحماتی که در این راستا و کیفیت محصول به کار می‌برید!
    بنده خودم از محصول شما راضی میباشم و امیدوارم در این زمینه و دیگر زمینه ها برای کشورمان محصولات و افتخارات بهتری را به ارمغان بیاورید!
    سپاسگزارم .

  85. نیوجرسی های پلاستیکی خیلی بهتر از این هایی هستند که مثل سنگ میمونن و استفاده میکنن در جاده ها و قیمتش رو هم بفرمایید ؟ و برای فروش عددی هست درسته ؟

    • سلام عرفان عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  86. برای حدفاصل بین دوتا ساختمان و باغ خرید کردم تومحدوده دماوند وهنوز هم نه تغییر رنگ داده نه در اثر سرمای هوا ونور خورشید اسیبی دیده واقعا کیفیت خوبی از نظر استحکام داره ولی من با سیمان و ماسه بادی کامل فیکسش کردم که در مقابل باد هم خوب دوام بیاره انصافا راضی هستم خداقوت فرتو ترافیک

  87. اگه نمایندگی در شهرهای مختلف داشته باشید راحتتر میشه از این محصول استفاده کرد؟

    • سلام یونس عزیز. ما به همه جا ارسال داریم. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  88. سلام وقت بخیر این محصول با دوام خیلی نیاز شهرهای دورافتاده است تو این کوچه های و خیابان های پر تردد از وقتی مدرسه ها باز شده بیشتر نیاز بهش احساس میشه

    • سلام و وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  89. این نوع محصولات که برای تردد و ترافیک استفاده میشه با تنوع و سبک زیبایی که در تولیدش به کار گرفته شده نشون از کار بلدی این مجموعه و احترام به سلیقه های مختلف را دارد

    • سلام و وقت بخیر. جهت ااطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  90. سلام.خیلی خوشحالم که داخل کشورم ازاین محصولات باکیفیت ومقاوم تولیدمیشه ممنون.

  91. سلام می کنم به شما ممنون از محصولات خوب و تولیدات تو سوالی که داشتم اینه که آیا این نیوجرسی پلاستیکی مثل انواع بتنی اون مقاومت و پایداری دارند یانه ؟

    • سلام و وقت بخیر. جهت مشاوره و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش مجموعه درارتباط باشید.

  92. با سلام
    محصولات نیوجرسی پلاستکی درجه یک از مجموعه فرتو ترافیک ، واقعا خیلی با کیفیت با دوام در مقابل فصول سال ، عمر فوق العاده ای دارند من سفری به عتبات عالیات رفته بودم این محصولات را در آنجا دیدم که مورد استفاده قرار میگرفت به عناوین گوناگون و جاهای مختلف کاری و اداری و زندگی شون . خیلی مناسب از لحاظ قیمت و کیفیتی عالی دارد . تشکر میکنم از تولید کننده و عوامل محترم سایت .
    سفارش دوستانه من این هست که تا ندیده نمیشه قضاوت کرد بنابراین اول سفارش بدید جنس بخرید و بعد از مستفاد کیفیت آن مطلع خواهید شد و لذت میبرید . سفارش فراموش نشود . ممنونم

  93. سلام عالیه هم کیفیت هم رنگ بندی که باعث میشه خطا در جاده کم بشه و جاذبه جایی راحت و باعث دید در شب بهتر جاده ها و راهنمایی کامل

  94. سلام خدا قوت بسیار محصول پرکاربردیه به جز مواردی که گفته شده میشه در خیابانهای در حال تعمیر برای توجه بیشتر رانندگان به قسمت خرابی استفاده کرد ، و البته در قسمت آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و ساختن راههای فرضی به مهدها و دبستانیهاهم مفیدمی باشد.

  95. با سلام و خسته نباشی
    یکی از لزومات سلامتی مبحث ایمنی است.
    و میشه گفت که محصولات نیوجرسی برای سلامتی مفید است

  96. محصولات نیوجرسی بسیارزیبا وباکیفیت هستن واقعا خوشحالم که هموطنان بسیارتوانایی دارم

    • سلام امین عزیز. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  97. سلام واقعا از کیفیت ونوع کار راضی هستم و تشکر میکنم از کسانی که بهترین کیفیت را در اختیار مردم قرار میدهند

  98. ما از این نوع نیوجرسی داشتیم ولی الان رفتم قیمتشو با این سایت مقایسه کردم دیدم این سایت نصب قیمت بیرونی که من خریداری کردم بوده و تازه کیفیت خوبی هم نداشت .والان رنگ و کیفیت و قیمت اینجا رو دیدم واقعا عالی .سفارشش به صورت آنلاین هستش ؟

    • سلام خانم حسینی. وقت بخیر
      بله جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    • سلام امیر عزیز. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  99. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه فرتو ترافیک و بابت توزیع و پخش این نیوجرسی های ایمن با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم از مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.دوام و پایداری در برابر نور خورشید. نصب آسان و رنگ ثابت. تو خالی بودن محصول و امکان خاکریزی پشت آن و ایمنی بالاتر نسبت به محصولات مشابه

  100. سلام وقت بخیر خسته نباشید، من نیوجرسی پلاستیکی رو بیشتر قبول دارم مخصوصا اگر مثل محصولات شما با کیفیت باشه میخواستم تعدادی رو سفارش بدم ، تعریف کیفیت کار های شمارو زیاد شنیدم.سفارش میپذیرید؟ممنون میشم پاسخ بدید

  101. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از سایت خوبتون اطلاعات کافی رو درباره محصول کاربردیتون کسب کردم
    قیمت هاتون هم منصفانه هستن چند روز طول میکشه تا به دستمون برسه ؟

  102. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت همه هموطنان عزیز
    من از نیوجرسی پلاستیکی خرید کردم بسیار عالی و با کیفیت بود به شما دوستان عزیز توصیه میکنم که از این نوع نیوجرسی خرید کنید . امیدوارم موفق و سربلند باشید ??

  103. باسلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان گرامی و عبادات مقبول درگاه حق تعالی قرار بگیره و ممنون ازسایت حوب و مطالب عالی تون واقعا عالیه و آموزنده و به نظر بنده که نیو جرسی هاتون هم زیبا و هم رنگ های کاملا روشن بخ کاز بردید که به راحتی چشم راننده ها به اون ها برخورد می کنه و از بر خور د اون ها جلو گیری میکنه و این که قابایت پر شدن با شن و ماسه و خاک و ریگ و هر چیزه دیگه ایی رو داره خیلی خوب و عالی هستش باتشکر از سایت خوب شما

  104. با سلام وخسته نباشی علی حسین بر هستم اولین بار هست که معنای واقعی هلدینگ و مواد پلاستیکی از این نوع آشنا میشوم و تو شهرمون دیدم که پر آب بودند برای خیابانی که تازه یک طرفه کرده بودند بعنوان مانع استفاده کردند واقعا چیز خیلی خوب و به صرفه هستش اگر نیاز باشه حتما تماس میگیرم و سفارش میدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما