Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home/vhzstpwo/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
مرکز خرید جداکننده خیابانی پلاستیکی - فرتو ترافیک

مرکز خرید جداکننده خیابانی پلاستیکی

تجهیزات ترافیکی شامل انواع و اقسام مختلفی می باشند و یکی از نمونه‌های پرفروش آن جدا کننده‌ خیابانی است. امروزه امکان خرید جداکننده خیابانی پلاستیکی به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد و با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت بالا استقبال بسیار خوبی از خرید آن در بازارهای داخلی و خارجی صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان این محصول را به صورت عمده و با قیمتی ایده آل تهیه می کنند.

مرکز خرید جداکننده خیابانی پلاستیکی

مشخصات فنی جداکننده پلاستیکی

مشخصات فنی جداکننده پلاستیکی مشخصات جداکننده ترافیکی چیست؟ جدا کننده پلاستیکی در ابعاد و اندازه استاندارد طراحی و تولید می شود و از بهترین انواع مواد پلیمری در ساخت آن استفاده شده است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است.‌ این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است همچنین نصب و راه اندازی آسانی دارد و از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. قابلیت اتصال بوسیله پیچ به زمین را دارد و دارای ساختاری محکم و مقاوم است و از دوام بالایی برخوردار می باشد.

از کاربرد جداکننده پلاستیکی می توان به مشخص کردن مسیر حرکت خودروها، جدا کردن فضای پارک اختصاصی، جداسازی مسیرهای پرتردد و … اشاره کرد. این محصول دارای رنگی زرد بوده که به راحتی قابل رویت می باشد و در مقابل نور خورشید نیز بسیار مقاوم است. امروزه این محصول ترافیکی با توجه به کیفیت درجه یک و ویژگی های مثبت فراوان از فروش بالایی برخوردار می باشد و دارای مشتریان زیادی است.

آشنایی با صادرکنندگان جداکننده خیابانی پلاستیکی

آشنایی با صادرکنندگان جداکننده خیابانی پلاستیکی امروزه شرکت های متعددی در زمینه صادرات انواع تجهیزات ترافیکی از جمله جدا کننده خیابانی پلاستیکی مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با ضمانت کیفیت به بسیاری‌ از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، پاکستان و حوزه خلیج فارس و .. صادر می کنند که با توجه به کاربرد زیاد در آنجا نیز بسیار پرفروش است.

صادرات انواع این تجهیزات علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و پر بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

در حال حاضر انواع جدا کننده خیابانی پلاستیکی در شرکت های تولیدی معتبر با استفاده از متریال درجه یک و بوسیله دستگاه های مدرن و پیشرفته مطابق با استاندارد های لازم طراحی و تولید می شود. هدف این شرکت های تولید کننده ارائه محصولی با کارایی مطلوب و دوام بالا می باشد تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

2

  1. سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

    • سلام وقت بخیر
      با پر کردن فرم موجود در سایت مشاوران ما اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما