Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/vhzstpwo/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 990
توزیع کنندگان استاپر گرد ترافیکی پلاستیکی - فرتو ترافیک

توزیع کنندگان استاپر گرد ترافیکی پلاستیکی

استاپر یکی از تجهیزات ترافیکی محسوب می شود که در دو شکل استاپر گرد و مستطیل تهیه و تولید می شود و از جنس پلاستیک می باشد. این محصول وسیله ای است برای هشدار به رانندگان که سرعت خود را کاهش دهند. توزیع کنندگان استاپر با ارائه حضوری و غیرحضوری این محصول اقدام به فروش آن می کنند و حتی به صورت عمده نیز آن ها را به فروش می رسانند.

توزیع کنندگان استاپر گرد ترافیکی پلاستیکی

کاربرد استاپر گرد چیست؟

کاربرد استاپر گرد چیست؟ استاپرها دارای کاربرد های گوناگونی هستند و همان گونه که قبلا گفته شد از این وسیله برای هشدار استفاده می شود تا رانندگان سرعت خود را در جاهایی که ضرورت به کاهش سرعت است، کاهش دهند. از استاپر گرد در اتوبان ها، بزرگراه ها و ایستگاه های پلیس استفاده می شود، البته گاهی در خطوط عابر پیاده، سرعت گیر ها و ورودی و خروجی شهرها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول دارای جنس پلی اتیلن می باشد و بسیار مقاوم و نشکن است و در رنگ های گوناگون تولید می شود و تولید کنندگان نیز با توجه به نوع رنگ سفارش داده شده توسط مشتریان اقدام به تولید آن می کنند.

استاپر توسط دو پیچ و دو رول پلاک به روی زمین به راحتی نصب می شود و به طوری طراحی شده است که هیچ گونه آسیبی به ماشین وارد نکرده و باعث ایجاد هزینه ی اضافی برای رانندگان نمی شود.

این محصول دارای قطر و ارتفاع استاندارد می باشد و با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید آن می شود. البته لازم به ذکر است که مشتریان با توجه به نوع درخواست و نیازی که دارند ابعاد، رنگ و شکل استاپر را تعیین کرده و سپس اقدام به سفارش آن می کنند.

صادرات انواع استاپر گرد ترافیکی پلاستیکی

صادرات انواع استاپر گرد ترافیکی پلاستیکی صادرات انواع استاپر گرد ترافیکی پلاستیکی با بهترین قیمت و کیفیت سالانه صورت می گیرد که ارزآوری بسیار خوبی برای کشور دارد.

این محصول در خارج از کشور دارای متقاضیان زیادی است و تولید کنندگان استاپرها می توانند با توجه به این موضوع صادرات بسیار قابل توجهی داشته باشند.

امروزه تولید کنندگان این محصول با به کارگیری بهترین مواد و دستگاه ها و متخصصان این محصول را به صورت انبوه تولید و روانه ی بازار می نمایند و از طریق نمایندگی ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری اقدام به فروش می کنند. فروش اصولا به صورت مستقیم صورت می گیرد و همین امر موجب شده است که دست واسطه ها کوتاه و کالا با قیمت بسیار مناسب و استثنایی به دست مشتری برسد  و خود عاملی برای سودآوری بیشتر برای تولیدکننده و ارزآوری بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.

1

  1. سلام. استاپرها دارای کاربرد های گوناگونی هستند و همان گونه که قبلا گفته شد از این وسیله برای هشدار استفاده می شود تا رانندگان سرعت خود را در جاهایی که ضرورت به کاهش سرعت است، کاهش دهند. از استاپر گرد در اتوبان ها، بزرگراه ها و ایستگاه های پلیس استفاده می شود، البته گاهی در خطوط عابر پیاده، سرعت گیر ها و ورودی و خروجی شهرها نیز مورد استفاده قرار می گیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما